Merita sa citesti "Titi Smeureac/ Ciobanul freelancer"?

Geo-Gem - un rasfat cu fructe

Draga cititorule,

 

Sper ca esti bine si totul decurge excelent pentru toate proiectele tale.

In stilul lui Ion Creanga, da-mi voie sa iti spun ca nu stiu daca tu pastrezi in amintire, din copilarie, raftul cu dulceturi al bunicii, insa eu imi aduc aminte cu placere de casa Bunicii mele si raftul plin cu dulceata de capsuni sau dulceata de gutui aurii, ca sa nu mai vorbesc de dulceata de visine sau de caise...

dulceata-de-capsuni


 Sotia mea reinoada in aceste zile povestea si pregateste Un Rasfat Cu Fructe. Pentru mine, dar si pentru voi.
 Si pentru ca toate acestea trebuie sa poarte un nume, s-a hotarat sa le spuna:
 GEO-GEM

Astazi are o surpriza pentru toti si va asteapta sa o descoperiti la

http://www.geo-gem.ro/
 


Deschide usa, intra pe prispa si nu vei regreta.



Comentarii