Merita sa citesti "Titi Smeureac/ Ciobanul freelancer"?

Conținutul blogului: Cum să scrieți ce vor citi ceilalți

Sfaturi pentru un continut de blog de succes

blog content

Conținutul este ceea ce face din lumea blogurilor un succes și invers, este ceea ce poate « ingropa » un blog.  Bloggerii de succes știu despre conținutul lor ca este ceea ce atrage atenția audienței. Continuați să citiți pentru a afla cum puteți scrie conținut pentru blogul dumneavoastra,  care va fi citit și respectat.

Este rar faptul că un blogger nu dorește să obțină interacțiune de la cititorii săi. În cele mai multe cazuri, bloggerii vor să știe cum pot face mai mulți cititori să comenteze și să interacționeze. Rețineți că numărul de comentarii pe care le obțineți este afectat de traficul pe care il are blogul dvs. În primele etape ale dezvoltarii continutului blogului dvs., fiți atenți la persoanele care vă apreciază și comenteaza pe blog.

Țineți minte ca drepturile de autor trebuiesc respectate,  atunci când postați conținut pe blogul dvs. Ori de câte ori alegeți să citați pe cineva sau să utilizați un paragraf dintr-o carte, întotdeauna mentionati sau explicați sursa. Nu este doar o regula comună în lumea blogurilor, este chiar legea de baza!

Numele pe care le menționați în blogul dvs. sunt importante, deoarece un studiu recent a sugerat că 42% dintre motoarele de căutare generează în general nume. Dacă doriți ca mai mulți oameni să vă găsească blogul dvs., utilizați nume de companie, produse sau mărci pentru a crește gradul de conștientizare.

Atât calitatea, cât și cantitatea fac un blog de succes. Cei mai de succes bloggeri nu vor avea numai conținut de înaltă calitate de oferit, ci și multe postari. Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să generați o încărcătură de conținut inutil doar pentru a face ca blogul dvs. să aibă mai multe informații.

Relevanța conținutului dvs. este, de asemenea, tema de cercetare. Ar putea părea o mișcare inteligentă pentru a vă dedica o zi-doua în fiecare săptămână, sa scrieți tot conținutul pentru blogul dvs. Cine vrea să citească știrile de săptămâna trecută în săptămâna următoare? Dacă nu aveți timp sau mijloace pentru a vă actualiza blogul în timp real, alegeți o nișă în care nu contează cum sau când vă postați conținutul.

Asigurați-vă că stabiliți limite pentru blogul dvs. Este important atât pentru dvs., cât și pentru cititorii voștri. Spuneti clar cititorilor dvs. ce tip de limbă sau comentarii  refuzați să le acceptați afișate pe blogul dvs.

Nu e bine să postati link-uri catre aceleași bloguri, in mod repetat. Este de înțeles că uneori intri într-o rutină și nu știi ce altceva să postezi, dar nu te referi  în mod constant la aceleasi bloguri, deoarece în cele din urmă poți forta  cititorii tai să înceapă să viziteze blogul altcuiva. Este mai bine să nu postați sau să comutați intre sursele dvs., dacă nu simțiți că puteți adăuga conținut proaspăt.

Blogging-ul nu este ușor și nimeni nu a spus vreodată că a fost. Scrierea conținutului unic, util și proaspăt zi după zi poate deveni o activitate foarte anevoioasa. Utilizați ceea ce tocmai ați învățat pentru a vă asigura că blogul dvs. va supraviețui concurenților.
blogger



Comentarii