Merita sa citesti "Titi Smeureac/ Ciobanul freelancer"?

Cum sa-ti cresti numarul de « Followers » pe Twitter

Utilizeaza Gif-uri animate pentru a-ti creste vizibilitatea pe Twitter


via GIPHY

Când World Wide Web a intrat în conștiința publică, singura modalitate de a afișa imagini în mișcare într-un browser web a fost să utilizeze GIF-uri animate . Cu toate acestea, ele au devenit rapid obositoare și au fost adesea considerate primitive. Până la sfârșitul anilor 1990 creatorii de site-uri web și comercianții au refuzat să le folosească. 
Cu toate acestea, în ultimii cinci ani, GIF-urile animate au cunoscut o revigoarae majjoră  și sunt acum pe deplin acceptate în marketingul online și în social media. Iata de ce:
  • Miscarea lor le face captivante.
  • Potențialul lor artistic este foarte potrivit pentru imaginile de branding.
  • GIF-urile sunt ușor de creat.
  • Ele sunt distribuite fără efort în toate canalele Social Media.
Combinați aceste avantaje cu faptul că acest conținut vizual este mai probabil să fie distribuit pe rețelele sociale decât alte tipuri de conținut. Deci, iata relevat misterul  pentru care animațiile GIF sunt utilizate pe scară largă astăzi.

De ce să folosesc GIF-uri animate pe Twitter?

GIF-urile animate funcționează excelent pe Twitter, deoarece acestea reprezintă o modalitate excelentă de a fi observate printre fluxurile nesfârșite de conținut ale Twitter-ului. GIF-urile se remarcă și tind să prindă ochiul utilizatorului, suficient pentru a da un clic pe o pagină, un post sau un articol.
GIF-urile animate sunt mult mai interesante (și adesea mai distractive) decât imaginile statice. De fapt, statisticile susțin că tweet-urile cu GIF-uri animate obțin 167% mai multe clicuri decât tweet-urile cu imagini statice, iar rata de angajare pentru o postare cu un GIF crește cu 20% pentru brandurile B2C. De asemenea, deoarece fișierele GIF animate sunt mai scurte decât videoclipurile, există o șansă mult mai mare ca utilizatorii să urmărească efectiv până la sfârșit.
Dincolo de angajamentul sporit, GIF-urile animate reprezintă o modalitate eficientă de a demonstra personalitatea brandului dvs., de a transmite un mesaj scurt sau de a evoca un zâmbet.  În plus, GIF-urile animate cu adevărat bune dobândesc o tracțiune virală, pe măsură ce utilizatorii le împărtășesc și le transmit în propriile rețele.
Acestea sunt motive imperioase pentru a începe să experimentați animații GIF în fluxul dvs. Twitter.

Care sunt câteva moduri de a utiliza GIF-uri animate pe Twitter?

Acum, că ați decis să încercați animații GIF, iată câteva idei despre ce fel de animații să creați.
  • Afișați personalitatea mărcii dvs.: inspirați-vă din restul conținutului creat,  pentru a crea o animație captivantă care reprezintă marca dvs.
  • Distrați-vă: creați o experiență distractivă, interesantă sau amuzantă pentru a face utilizatorii să  zâmbească!
  • Propuneri de produse / servicii: Creați o animație pentru a vă expune produsul sau serviciul într-o lumină deosebită.
  • Instrucțiuni / instruire: demonstrați cum să faceți sau să realizați ceva. Gândiți-vă la sfaturi utile de a comunica fără probleme în acest format animat.
  • Slideshow: Afișează o serie de imagini pentru a spune o poveste sau pentru a difuza un mesaj.
  • Textul creativ: Animați textul pentru a difuza un mesaj puternic într-un mod creativ și angajat.

OK, cum îmi fac propriile GIF-uri animate?

Una dintre cele mai bune stiri despre GIF-urile animate este că ele sunt atât de ușor de făcut de unul singur!
Poate că cel mai popular mod pentru marketing pentru a crea GIF-uri este instrumentul online, Giphy . Cea mai bună parte din utilizarea Giphy este că instrumentul este atât de ușor de utilizat, permițându-vă să porniți fie de la o serie de imagini statice, fie de la un videoclip existent.
O altă opțiune online este EZGIF , care face, de asemenea, animații GIF dintr-o serie de imagini sau un videoclip. Acest site web conține, de asemenea, alte instrumente GIF, cum ar fi un resizer și un optimizator.
Preferați o abordare mai activă pentru a avea control asupra produsului final? Creați GIF-uri animate utilizând aplicații grafice desktop. De exemplu, consultați tutoriale ilustrate pentru crearea de animații GIF utilizând Photoshop sau GIMP .

Cum pot posta animația GIF pe Twitter?

Uşor! Postați un GIF animat ca orice altă imagine. Faceți clic pe acestea pentru platforma dvs.
O notă importantă: pentru un GIF animat pe Twitter, asigurați-vă că este proiectat intr-o bucla far sfârșit( loop). GIF-urile non-looping nu vor merge pe Twitter, chiar dacă acestea sunt animate.
 Cu toate acestea, alegeți să utilizați GIF-uri animate pe Twitter și, indiferent de modul în care le faceți, începeți să experimentați cu ele acum. Sunt încrezător că veți găsi cele mai atrăgătoare prezentări GIF animate, care vor oferi o mai bună implicare a utilizatorilor și retweets.
Un gând final: Chiar dacă vă îndrăgostiți de crearea de GIF-uri animate, nu exagerați. Dacă postați prea multe fișiere GIF animate pe feedul dvs. Twitter, adepții dvs. ar putea să le ignore în întregime. 

A fost acest articol util pentru tine? DA UN SHARE !

Surse folosite :

 

Comentarii